2013/12/16

屏山盆菜宴『九大簋』


上個月街坊聚我們去了元朗屏山吃盆菜

^^ 認唔認得呢位二公子是誰家二少爺呢 ^^




是日行動是街坊話這裡的盆菜味道正宗好味。

 所以由主辦機構選了
『九大簋』來吃
『九大簋』共有九砵菜
 計有
小盆菜
燉陳皮鴨湯 或椰子雞湯
神仙雞 或黃酒雞
南乳雞 或梅子鴨
炸生蠔 或炸鮮門蟮魚
雞汁燴花菇
新鮮菠蘿紫薑
魚肉丸 或煎魚片
了酸豬手 或了酸腩肉
雞鴨飯
 
可參考新聞報導
  http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20120113/00296_005.html
 
先來頭盆紫薑菠蘿
必食推介

黃酒雞
較我平時吃的黄酒雞不同,此帶小甜小酒味的啱我口味^^

了酸豬手
味似話梅豬手,好食,必食


燉陳皮鴨湯
味, 淡如水

小盆菜
好味
美中不足缺我最愛的芋頭, 以為可盡情吃添


炸鮮門蟮魚
食家第二代笨C,食到好滋味^^

確係炸得好味又唔腥



唔知咩鴨,又唔係梅子鴨,味道有啲藥材味,不受歡迎
雞汁燴花菇
厚肉入味,好食

魚肉丸
好味喎~ 

由於無菜,最後加了個菜



雞鴨飯

 
 
 









他們說好味。我沒有吃,因餸菜份量很大。我們都吃得很滿足。



 















總括來說每道菜都好好吃,除了鴨類。







4 則留言:

  1. Hi, 最想食係冬菇. 如果加埋d生菜炆更佳.

    回覆刪除
  2. 個老細係我個舊同事來架...佢真係好鍾意整嘢食...

    回覆刪除